بوت مردانه ، بوت زنانه و کفش پیاده روی

ساخت وبلاگ

 

برای بسیاری از ما ورزش کردن یکی از اهداف دور از دسترس به نظر می رسد. خالی کردن ساعتی برای رفتن به باشگاه ورزشی برای بسیاری از افراد تقریبا غیرممکن است.

در این شرایط استفاده از ورزش های انفرادی می تواند تا حدودی خلا ایجاد شده را پر کند. در میان ورزش های انفرادی نیز، پیاده روی را می توان سبک ترین و البته موثرترین ورزش ممکن دانست.

مهم ترین مزیت پیاده روی در این است که می توان آن را به طور متوالی و در هر شرایطی انجام داد. کافی است به طور روزانه بخشی از مسیر رفتن به محل کار را پیاده طی کنید؛ تا از مزایای بی شمار این ورزش ساده و ارزان بهره مند شوید.

اگرچه پیاده روی ورزشی با حداقل امکانات و تقریبا رایگان است؛ اما بهتر است درباره انتخاب کفش مناسب برای انجام آن دقت و وسواس زیادی به خرج دهید.

یک کفش پیاده روی مناسب و استاندارد مزایای مشخصی دارد؛ که در این مقاله وبلاگ فروشگاه اسپرت لند به آن می پردازیم.

این در حالی است که یک کفش نامناسب برای پیاده روی ، می تواند بسیار اذیت کننده باشد؛ و صدمات جبران ناپذیری را ایجاد نماید.

پس بهتر است اگر اهل پیاده روی های طولانی مدت هستید؛ در درجه اول انتخاب مناسبی برای انجام این کار داشته باشید. در ادامه سه مزیت اصلی استفاده از کفش پیاده روی استاندارد را با شما در میان می گذاریم.

 

خستگی کمتر و کالری سوزی بیشتر

 

 

بسیاری از ما پیاده روی را با همان کفش های مهمانی و رسمی خود و با هدف کالری سوزی انجام می دهیم.

این کفش ها اصلا مناسب پیاده روی ساخته نشده اند؛ و در پیاده روی های طولانی مدت می توانند خیلی زود پاهای شما را خسته کرده و توان شما را برای ادامه فعالیت کاهش می دهد.

همین خستگی کافی و دردهای عضلانی است که شما خیلی زود از انجام برنامه منظم روزانه پیاده روی خود دل زده شوید. طبیعی است که در این شرایط، حتی اگر فعالیت خود را ادامه دهید؛ کالری کمتری را می سوزانید.

این در حالی است که پیاده روی با یک کفش استاندارد و ساخته شده برای این کار، موجب خستگی کمتر و توان بدنی بالاتر برای ادامه فعالیت می شود.

 

سلامت جسمی بیشتر

 

 

به بسیاری از افراد که دچار مشکلات مرتبط با ستون فقرات هستند؛ پیاده روی را به عنوان یک ورزش عالی و مناسب معرفی می کنند.

پیاده روی از جمله ورزش هایی است که به مرور موجب تقویت عضلات پشتی و تحتانی بدن می شود؛ و در نتیجه باعث کاهش فشار روی ستون فقرات و کاهش دردهای اسکلتی ناشی از تحت فشار قرار گرفتن عصب های خارج شده از نخاع خواهد شد.

همه اینها به مناسب بودن کفش شما بستگی دارد. یک کفش نامناسب و غیر استاندارد، می تواند فشار روی ستون فقرات و کف پاهای شما را افزایش دهد.

همچنین کفش پیاده روی نامناسب به راحتی موجب برهم خوردن شکل ایستایی و فشار جانبی روی ستون فقرات شما می شود.

در واقع اثرات منفی پیاده روی با کفش نامناسب به قدری زیاد است؛ که ممکن است مشکلات جدی سلامتی برای شما ایجاد نماید.

در نتیجه پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه چنین کاری را بدون داشتن یک کفش پیاده روی مناسب انجام ندهید.

 

عمر بیشتر کفش

 

 

برعکس تصور اولیه، پیاده روی مداوم می تواند خیلی راحت کفش شما را دچار فرسایش کند. واقعیت آن است که فارغ از آسیب های وارده به شما، کفش های رسمی برای پیاده روی طولانی مدت ساخته نشده اند؛ و در چنین شرایطی خیلی زود دچار مشکل می شوند.

 

 

 

این در حالی است که کفش های پیاده روی، دارای رویه و کفه هایی مناسب این فعالیت هستند؛ و علاوه بر حفظ سلامت شما، خودشان نیز دوام بیشتری دارند.

بوت مردانه ، بوت زنانه و کفش پیاده روی...
ما را در سایت بوت مردانه ، بوت زنانه و کفش پیاده روی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mehdi sportland بازدید : 29 تاريخ : چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت: 18:30

انواع بوت زنانه یکی از محبوب ترین محصولات در حوزه مد و لباس است.

محصولی کلاسیک که هنوز هم مورد پسند بسیاری از افراد بوده و به خصوص در فصل های پاییز و زمستان به ترند اول کفش در زنان و مردان تبدیل می شود.

بوت های زنانه به دلیل قابلیت تغییر بالایی که دارند؛ توانسته اند همیشه خودشان را با مد روز هماهنگ نگه دارند.

همچنین تنوع انواع بوت و نیم بوت زنانه کمک کرده است که این کفش ها را بتوانید با انواع تیپ های رسمی، اسپرت، کلاسیک و... هماهنگ سازید.

البته ست کردن بوت زنانه نکات ریزی دارد که بهتر است از آن اطلاع داشته باشید. آشنایی با این نکات کمک می کند تیپ زمستانی بهتری را برای خود تدارک ببینید.

برای آشنایی با بعضی از این نکات، با این مقاله وبلاگ فروشگاه اسپرت لندهمراه ما باشید.

ست کردن انواع بوت زنانه ساق بلند

بوت های زنانه ساق بلند در انواع مختلفی تولید می شوند؛ که هر کدام دارای جزئیات ریز و خاص مختص به خود هستند.

به طور معمول به بوت هایی که تا زیر زانو کشیده می شوند بوت زنانه ساق بلند می گویند.

البته در مواردی بوت های بسیار بلند نیز وجود دارد که تا روی ران ها بالا می آید. در مورد استایل مناسب برای این بوت ها اولین پیشنهاد شلوارهای چسبان است.

این شلوارها به همراه بوت ساق بلند، پاهای شما را کشیده تر نشان می دهند.

دقت کنید اگر به شلوارهای چسبان علاقه ندارید؛ بهتر است قید بوت های ساق بلند را بزنید. چرا که این بوت ها به غیر از این سبک از لگ ها، با هیچ مدل شلواری آنچنان که باید و شاید جذاب نخواهند شد.

برای پوشش بالا نیز، پالتوهای بلند تا زیر زانو و یا پالتوهای نیمه بلند که تا روی ران ها را پوشش می دهند انتخابی جذاب هستند.

همچنین آخرین پیشنهاد این است که اگر قدکوتاه هستید بهتر است از بوت های خیلی بلند استفاده نکنید؛ چون قد شما را کوتاه تر از حد معمول نشان می دهد.

در نهایت اگر علاقه دارید با این شرایط از بوت های بلند استفاده کنید؛ بهتر است از نمونه های پارچه ای و پشمی، مثل بوت های یو.جی.جی استفاده نمایید.

ست کردن انواع بوت زنانه ساق کوتاه

این بوت های زنانه نیز از تنوع بالایی برخوردار هستند. از جمله بوت های ساق کوتاه مطرح باید به بوت چلسی، بوت کوهنوردی، بوت ساق کوتاه پاشنه بلند و نمونه های مشابه نام برد.

به طور کلی ست کردن بوت زنانه ساق کوتاه به نسبت کار ساده تری است؛ و نگرانی ناهمگون شدن استایل شما با این موارد کمتر رخ می دهد.

به عنوان مثال اگر می خواهید بوت خود را با خیال راحت با همه تیپ های خود بپوشید؛ بهتر است از یک بوت چلسی و یا پاشنه دار استفاده کنید.

این دو مدل به خوبی با انواع شلوار هماهنگ می شوند. از شلوارهای جین گرفته تا پارچه ای، به خویی با آنها هماهنگ شده و زیبا بنظر می رسند.

البته درباره بوت های کوهنوردی و بنددار این مسئله کمی پیچیده تر است. این بوت ها کمی اسپرت تر و خشن تر به نظر می رسند؛ و با شلوارهای کتان، تیپ های نیمه رسمی و استفاده از اکسسوری های مرتبط، بهتر خود را نشان می دهند.

یک قانون کلی درباره بوت های کوتاه، هماهنگ کردن پاچه شلوار جین با بوت است. به این معنا که شلوار شما نباید روی بوت بنشیند؛ و از طرفی نباید از آن فاصله زیادی داشته باشد.

یک فاصله دو الی سه سانتیمتری ، بین پاچه شلوار و قسمت بالایی بوت، یک تنظیم پیش فرض معمول است که می تواند بسیار موثر باشد.

در نهایت اگر تنها قصد خرید یک بوت زمستانی را دارید؛ بهتر است از بوت های ساق کوتاه، نمونه مناسبی را انتخاب کنید.

همچنین اگر قصد دارید فقط یک بوت ساق بلند داشته باشید؛ بهترین پیشنهاد خرید یک بوت ساق بلند کلاسیک از جنس چرم است.

بوت مردانه ، بوت زنانه و کفش پیاده روی...
ما را در سایت بوت مردانه ، بوت زنانه و کفش پیاده روی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mehdi sportland بازدید : 31 تاريخ : سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت: 19:08

بوت چلسی یکی از نمونه های کلاسیک بوت مردانه است؛ که به نظر می رسد قرار نیست هیچ وقت از مد بیفتند. بوت مردانه چلسی ویژگی های خاص خود را دارد؛ و احتمالا تاریخچه آن برای شما جذاب باشد. در این نوشته وبلاگ فروشگاه اسپرت لند، می خواهیم شما را با بوت چلسی بیشتر آشنا کنیم.

ویژگی های ظاهری بوت چلسی

بوت های چلسی دارای چارچوب بسته و چسبان است. بوتی که مچ پا را به طور کامل پوشش می دهد. اغلب بوت های چلسی دارای یک حلقه چرمی در پشت خود هستند.

همچنین شاخصه دیگر بوت چلسی که می توان آن را شاخصه اصلی آن نیز دانست؛ وجود دو قسمت کشی در دو سمت آن است. این دو بخش کمک می کند بوت چلسی به راحتی پوشیده شود. همچنین این ویژگی باعث می شود بوت چلسی به خوبی روی پا بنشیند و حالتی چسبیده به پا داشته باشد.

تاریخچه بوت چلسی

به طور خلاصه تاریخچه این بوت مردانه ارزان به دوران ملکه ویکتوریا باز می گردد؛ اما ورود آن به صحنه مد و لباس و شهرت جهانی اش را باید به سال های دهه 1960 میلادی منتسب دانست.

در زمان ملکه ویکتوریا، کار ساخت یک کفش به کفاشی مشهور به نام جی اسپارک هال سپرده شد. حاصل این کار طراحی و ساخت بوت چلسی بود.

این بوت از آن زمان به عنوان کفشی محبوب برای عامه مردم، جهت پیاده روی و اسب سواری شهرت یافت.

البته این پایان کار بوت چلسی نبود؛ و پس از آن به مرور بوت چلسی از نمونه اولیه توسعه یافت. افزایش میزان انعطاف پذیری آن در این سال ها موجب شد که به عنوان کفشی راحت برای پیاده روی تبدیل شود.

از سویی در طول سال های پس از طراحی اولیه بوت چلسی، مدتی این بوت از صحنه توجه خارج شد. تا اینکه در اواخر دهه 1840 میلادی دوباره به سبکی برجسته در مردمان مغرب زمین تبدیل شد.

در طول سال های دهه 1960 میلادی بود که بوت چلسی توسط هنرمندان محبوب انگلیسی، از جمله اعضای گروه موسیقی بیتلز و رولینگ استون، مورد استفاده قرار گرفت.

این کار همزمان با محبوبیت این گروه های موسیقی و سبک خاص اجرای آنها، موجب محبوبیتی دوچندان برای این بوت مردانه شد. پیراهن دکمه دار، کراوات نازک، ژاکت های چرمی و شلوارهای جین، محبوب ترین لباس هایی بودند که با بوت چلسی هماهنگ شده و جذاب به نظر می رسیدند. ظاهرا باید دهه 1960 میلادی را دهه تولد دوباره بوت چلسی در دنیای مد و لباس دانست. امروزه بوت های چلسی انواع مختلف و ترکیب های متنوعی دارند؛ که شاید بتوان بوت چلسی بیتلز را معروف ترین انشعاب آن دانست.

ست کردن بوت چلسی با سایر لباس ها

یکی از ویژگی های جذاب این بوت مردانه امکان ست کردن آن با طیف وسیعی از لباس هاست. در واقع این بوت نه آنقدر کلاسیک است که نشود با تیپ اسپرت هماهنگش کرد؛ و نه آنقدر اسپرت است که مناسب پوشیدن با یک تیپ کلاسیک نباشد.

پوشیدن بوت چلسی با شلوار چین اولین پیشنهاد ما در این زمینه است. تنها کاری که باید بکنید این است که پاچه شلوار را در ارتفاعی تنظیم کنید (با تا زدن) که بخش کشی بوت نمایان شود؛ و البته فاصله خالی بین بوت و شلوار ایجاد نشود.

اگر می خواهید بوت چلسی را با یک شلوار پارچه ای ست کنید؛ مهم ترین نکته آن است که شلوار پارچه ای در بهترین ارتفاع قرار گیرد. طوری که حتی یک سانتیمتر کوتاه نباشد؛ و همچنین به دلیل ارتفاع بیشتر شکسته نشود و روی کفش ننشیدند.

کت چرمی مردانه روشی عالی برای ایجاد سبکی اسپرت با بوت چلسی است. از سویی پیراهن سفید دکمه دار و کراوات های نازک، بهترین پیشنهاد برای ساخت سبک کلاسیک با این بوت مردانه هستند.

در نهایت پیشنهاد می کنیم از پوشیدن شلوارهای کتان با این نوع از بوت اجتناب کنید. مگر اینکه مطمئن باشید یک فوق حرفه ای در ایجاد انواع سبک پوشش هستید!

بوت مردانه ، بوت زنانه و کفش پیاده روی...
ما را در سایت بوت مردانه ، بوت زنانه و کفش پیاده روی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mehdi sportland بازدید : 40 تاريخ : سه شنبه 2 بهمن 1397 ساعت: 13:15